tisdag 18 augusti 2009

Saker jag saknat

Jag kan ju ärligt talat säga att det inte funnits någon större längtan att åka till Larvik igen -men nu när jag väl är här känner jag att det är några saker jag har saknat!

Min säng
-Man sover alltid lite bättre i sin egna säng faktiskt. Bara det att jag vill sova så mycket... Vill inte gå upp alls... Snark...


Internet
-Jag saknar inte alls mammas modem: di di du di du di di di drööööööööööööö putshöööööööö ;) Nu har jag dessutom med min stationära så nu kan jag kolla på film på tv:n igen! :)
(Ni ser datorn där borta va? :) )


Tobbe
-När man själv inte är på humör, inte vill jobba, tycker synd om sig själv, så säger han något bittert och hatiskt som egentligen borde få en att må ännu sämre men istället skrattar man och mår bättre :)


Havet
-Det är ju rätt nice faktiskt får man ju säga... Ge mig lite sol så jag får njuta av det mer på riktigt!


Tv-kanalerna
-Det är inte samma sak att somna till en dokumentär på svt2 som till scrubs, 2 ½ men, sex og singelliv (som det heter här) med mera med mera...
(Jaja, jag vet att det är tv-spel på bilden, men det är i alla fall en tv :P )

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Borta bra men hemma bäst lixom ;)