söndag 2 augusti 2009

Tvätt -igen

Dag: 16
Antal mil: 216
Plats: Hjortkvarn

Återigen hos mor. Återigen med tvättpåsen i handen :$

Har varit uppe till glassbaren idag och fått en ny favorit -Kokos, inte trodde jag att glass som smakar kokos kunde vara god...

Halva semestern avklarad och jag är hur nöjd som helst!!! :D Bara kul och jag är så tacksam över min släkt :) Vilken lycka att inte ha släkt som tjafsar och bråkar och har sig. Roliga är de med (tycker jag då ;) ) :) Men min hemlängtan ökar ju (även om jag just nu är på plats)...

Förövrigt så känner jag att jag inte vill bo i "betongen" -Nope, jag är en tjej som passar på landet, så enkelt är det! Mer gräs till mig! :)

"Life is good" känner jag igen -skönt!

Vad ska jag göra mina sista två veckor då? Hmm... Finns en hel del kvar på min lista så jag ska nog klara av att underhålla mig själv :)

2 kommentarer:

Anna sa...

har du oxå insett att gräset är grönare än betongen... väl tillbaka i betongen med allt inom promenadavstånd så tror jag att jag ska söka jobb som gräs å betongkorsare!

Ass sa...

En gång lantis, alltid lantis ;)