lördag 22 augusti 2009

7-uplight

När jag satt och väntade på färjan och funderade på vilken väg jag skulle ta hemöver denna gång kom jag fram till att den snabbaste är ju faktiskt den över Karlstad -och jag var ju tidigt iväg denna gång -så varför inte stanna i Hjortkvarn och fira bror Kjell!? :)

Han trodde väl att jag hade glömt bort hans födelsedag igen (EN gång har det hänt men det får jag leva med lääääänge verkar det som...) :P Jag hörde inte av mig innan utan istället bankade jag bara på och utbrast: Supliiiite :D Det var nog inte det han väntade sig :) Kul att överraska!

Bröderna modell yngre än födelsedagsbarnet blev helt förstörda! "Vaaaaa, är du här igen??? Vi hade ju avskedsfest förra helgen!!! Har du inte åkt än?!?" -Då känner man sig välkommen :P :D

Sen blev det tårtkalas och trevligt skitsnack innan jag däckade på mors soffa. Nu styr jag kos(s)an mot Linköping för att hämta Lisa, Stockholm för att hämta Frida för att till sist landa på barnens ö för 30-årskalas med åkband... Det kan bli farligt... Fri bar... I like :) Men jag har redbull/burn förbud... Vill inte bli som en studsboll med damp nu igen :S

Inga kommentarer: