måndag 17 augusti 2009

Pålsboda-Odensbacken

Dag: 29
Antal mil: 414
Plats: Pålsboda

Trots att jag inte var bakis så tog jag en sympatipizza ihop med Jocke -man får passa på medans pizzorna är tunna och billiga :) Sen begav vi oss upp till idrottsplatsen för lite höjdarfotboll. Pålsboda-Odensbacken, division 7. Kan det bli bättre? :) Många kändisar i laget i alla fall -Crom, Robin, Nille, Dajje med flera med flera...

Med mer en hälften av spelarna bakfulla kan jag väl inte påstå att det är det bästa jag sett dom presetera -men de lyfte upp sig efter 20-30 minuter. Vinst 3-1, inte illa och Parre kunde pusta ut nere på ICA :)

Började lite smått fundera på kvällen och Karina sa lite skämtsamt: Jag får väl ha en avskedsfest för dig -OKEJ sa jag och hade direkt bjudit in mig själv + några till :D Sorry Karina :P

Inga kommentarer: