torsdag 30 juli 2009

Båttur

Dag: 12
Antal mil: 192
Plats: Avern

Magnus har fått igång grabbarnas båt så idag var vi ute på Avern och busåkte. Bensinen körde vi slut på två gånger... Oups... Men jag var grym på att paddla! Någon som vill med på kanottur?!? (Seröst! Jag blev assugen på att åka och paddla!)

Jag var livrädd när det gasades på!!! :S

Har fler bilder och filmer jag vill visa men pga modem (seriöst, finns det fortfarande?!? aja, bättre än inget!) så får det komma senare! Den här bilden tog 10 minuter att lägga upp... Skönt att jag tog en så bra bild nu när jag bara skulle välja en ;)

Efteråt hade vi spelkväll och spelade ett spel som är en korsning mellan marioparty och wow... Udda? Ja lite :) Roligt? Jadå :)

Imorgon styr jag kosan (eller Ubbe) mot Nerikes Reviera :) Hoppas på hyffsat väder i alla fall... Snälla vädergudarna!!!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Shit ser ju jättehärligt ut!

Blir lite avis!! (mycket)