tisdag 25 augusti 2009

Premiär -light

Första träningsmatchen spelad... Första förlusten i bagaget :S Men med tanke på att vi hade utespelare i mål så får det väl kanske vara bra... Bara med uddamålet också... Retur nästa vecka redan och då plockar vi hem första segern för säsongen!

Jag själv får ganska godkänt faktiskt, både som back och forward -idag var det nästan kul att vara back :-O Men jag var inne på sista målet med bara typ en minut kvar... Uff... Surt...

Men eftersom vi då har match nästa vecka så kommer jag inte stanna kvar i Sverige efter Svartan och spela cup nästa helg :S Frågan är nu då om jag orkar åka till Sverige ännu en helg... Åhhh så svårt!!! Skitskoj med cup och jag vill ju träffa alla i IBF! Men, ja... Detta resande... Det både kostar och sliter på mig... Men en helg till kanske man klarar... Hmm... Ska klura på den :P Innebandy är ju så roligt!

Inga kommentarer: