torsdag 28 februari 2008

Vem är jag?

Kom fram till Steinar igår och skulle hämta min nyckel, ser då min postlåda märkt med: Lisa Eriksson :S Åh så välkommen jag kände mig... Vet inte ens vem av oss som kommer...

Resan hade i alla fall gått bra fram till dess. Roadtrip med hög musik, skrålande, godis och läsk. Gött :) Båtresan var väl i det gungigaste laget för min smak, men men, det gick bra. Vi kollade på skräckfilm med Josh på båten -mycket smart innan man ska sova själv i ny lägenhet! Den var i alla fall bra och Josh är ju alltid trevlig att se på. Lägenheten var mycket större än vad jag trodde. Hade fått lite möbler men resten kommer imorgon. Det blir nog riktigt bra :) Ska fixa med bilder nästa vecka så ni kan se hur det ser ut.

På jobbet idag hade jag och Lisa fått mail från Elin, där allt som handlade om "Astrid" egentligen handlade om Lisa... Hur svårt ska det vara att se skillnad?

Ska bli skönt att komma hem imorgon... Shoppa som bara den på lördag... sen få mer ordning på söndag... Sen har jag nog ett hem här också...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är i alla fall jag som är Astrid