torsdag 14 februari 2008

Valentine

Till och börja med får jag väl säga: Ja jag har gjort bilden själv för att undvika de komplikationer Becca fick i sin blogg när hon lånade en bild från en annan sida. :)







Alla hjärtans dag idag alltså. Är inte så mycket för allt köpdettabaraförattdetäretthjärtapå som är inför denna dag men det skadar ju inte att vara lite extra snäll och trevlig tänker jag :) Har börjat starkt med att ge Lisa frukost på sängen, ja eller på soffan snarare :) Jag frågade om hon ville att jag skulle sjunga en kärlekslåt som jag själv skrivit också men hon avböjde vänligt men bestämt... Typiskt! Jag som var så laddad!

Nej dags att försöka putta Lisa ur soffan så vi kommer till jobbet någon gång. Hon är lite seg idag... Får väl muta henne med något precis som med Esse...

Inga kommentarer: