söndag 24 februari 2008

FC-fest

Min bror och jag har inte riktigt samma tidsuppfattning. "Jag kommer och hälsar på lördag eftermiddag" är i min värld ca 15-16 men min kära broder kom hit först vid 19 :-O Men men, bättre sent än aldrig :) Det var i alla fall trevligt, vi tog en fika och snackade skit. 14 mil för att ses en timme -Men vad gör man inte för släkten :D

Drog till Beccas våning för FC-reunion och fick positiva kommentarer angående denna bloggen faktiskt :) Jag var visst inte ensam om mina åsikter om ett visst gul/svart lag :P Kul att höra att folk läser och gillar det i alla fall :)

Lite svårt att uppfatta alla låtarna i melodifestivalen men det kändes nog som rätt låtar som gick vidare. Hmm, hade nog gärna haft med Escobar till andra chansen kanske...

Festen hade i alla fall allt som en "riktig" FC-fest ska ha:
Discokula som man kunde nicka
Falskt skrålande till schlager
Frida körde både caramia-dansen och bugg
Maxljud på TV:n men man kan ändå inte höra något
Mycket dansande och skrålande
Kladdkaka
Lekar och tävlingar
Golvaktiviteter
Risberg hade keps och hängde i köket
Lunkan rökte fast hon "slutat"
Som vanligt kunde man undra om de som är upptagna verkligen är så upptagna...
Det som saknades var väl då kanske Zätas tolkning av baywatch... Kanske nästa gång? ;)

Alla herrarna som "ska" vara med var med:
Hårigast -Numera även kände som Isaksson
Argast
Risigast
Gladast
Robban -som inte heter Robert
Anna och Zäta kanske saknade materialarn? ;P

Trevlig kväll men jag hade ju verkligen inte haft något emot ett alkoholintag... Då hade den varit mer än trevlig :) Men det är ju inte utan att man längtar tillbaka till laget... Nästa säsong kanske... ;)

Inga kommentarer: