fredag 15 februari 2008

6 år med Lisa

Imorgon firar jag och Lisa 6 år ihop! :) Visst, vi träffades redan för 6,5 år sen men då klickade det inte alls. Lisa tyckte att jag var dryg och katig :-O Kan inte förstå det... Hehe... Sen kom då den 16/2 2002 -en kväll på HG då det sa klick. Sen blev det många sena timmar på icq, "några få" besök på HG med shots och blackjack och ett halvår senare flyttade vi ihop. Det gick undan :)
Sammanfattningsvis då: Studiekamrater, Kombos, Resekamrater, Lagkamrater, Arbetskamrater
Oskiljaktiga? -Skulle tro det :) Citat: "Ni är ju aldrig mer än 40 cm ifrån varandra"
Kommer bli konstigt nu när jag åker till Larvik (inte bara för Lisas skull, lämnar ju alla vännerna här, släkten, allt som är "tryggt"), men jag är nöjd med mitt bestlut ändå :)

La upp lite bilder: "the best of Lisa and Astrid" Mycket nöje ;)

Inga kommentarer: