onsdag 20 februari 2008

Helgen

Gaaaaah! Varför ska det hända så mycket just nu i helgen när jag verkligen behöver packa och dona?

Fredag: Fest hos Emma och Koist. Skulle ju gärna gå... Hur ska Lina klara sig ensam med all stjärnfrukt annars?!? Hmm, får klura på den...

Lördag: Lille storebror på besök (troligen). Det vore riktigt trevligt faktiskt.
Reunion med förra säsongens FC på kvällen. Får hålla mig nykter... Men det kanske är bra :D Det vill jag ändå verkligen gå på! Mini är på besök och det är flera jag inte träffat på länge.

Söndag: Heldag i sporthallen, div 4 herr, div 1 herr och sen egen match... Det kan jag ju bara inte missa...
Våfflor med Robban är tänkt på kvällen... Det vill jag ju också hinna med!

Hmm... skulle behöva lite magi för att lösa det här tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ringe Björn Gustafsson, har hört att han är en hejare på magi ;-)

Ass sa...

Så sant! Jag tar det med honom i helgen ;)