måndag 25 februari 2008

Sing-a-long

Har försökt dona lite idag men får väl skämmas lite och erkänna att det mest blivit singstar :$ Körde igenom en hel skiva och mitt fina resultat mot Lisa blev 1 vinst, 1 oavgjord och 34 förluster... Men jag är nöjd! :D 1 vinst ju! :D Då undrar ni säkert vilken skön låt som jag dominerade så totalt i... Jo: denna underbara schlager med Kicki, Bettan och Lotta -Vem är det du vill ha... :S

Men dagens låt är faktiskt en helt annan: Jaded med Takida. Passar så bra in eller vad sägs om denna text:

I was broken and alone, I wanna rest my bones
The sun is shining now, but still I'm feeling cold
-Mmm, ensam och ont i benhinnorna, solen sken idag men satan vad kallt det var ändå!

I'm having nightmares all the time, for reasons I couldn't find
It's getting darker now, but, I wont close my eyes
-Mardrömmar hela tiden och jag har svårt att somna

Since now, I'm gonna make it alone
-Mmm, nu får jag klarar mig själv i Norge

Don't cry, I wanna be on my own
-Nä, va inte ledsen, jag har valt det själv!

It's brighter now, I will make it on my own
-Jag klarar mig, ensam är stark!

Yeah, Oh yeah Oh yeah Oh yeaaaaaaaaah
-Weehuuu!!! Vinst i singstar!!!

:D

Inga kommentarer: