torsdag 7 februari 2008

Torsdag

Veckans sämsta dag är här... Gillar verkligen inte torsdagar! Speciellt inte efter en sån här jobbig vecka med bara jobb jobb jobb... Nu ligger jag i soffan och bara är... Vill ha helg nu! Nästa vecka borde inte bli så jobbig dock. Hoppas jag i alla fall. :) Måste tro det...

Hade medarbetarsamtal idag. Inga överraskningar direkt... Jag vet att jag gör ett bra jobb (låter kanske katigt men så är det) och jag har levererat typ det dubbla mot vad som var satt som mål. Jag lyfte fram igen att arbetsbelastningen är för hög med de svenska "testerna" av andras formulär. Men det blir nog bättre snart... Ingen överraskning med löneökningen heller... Aja, vad är väl en bal på slottet?

Blev uttagen till matchen i helgen, det var däremot överraskande då jag inte tränat på två veckor... Visst, jag startar på bänken, men ändå, jag trodde det verkligen inte! Kanske är sjukdomsbrist...

Hmm, vilket deppigt inlägg det här blev, riktigt så illa är det inte... Jag har ju popcorn och serier här hemma... :D

Inga kommentarer: