tisdag 5 februari 2008

Inte på topp

Känns som att jag bor på jobbet just nu och är rätt trött på det... Dålig dag idag, så less på PL som inte verkar vilja göra bra undersökningar och DP som inte tänker. Nej mer kärlek i projekten tycker jag så man lämnar ifrån sig saker man kan vara stolt över. Ser inget ljus i slutet på tunneln just nu heller när jag har min att-göra-lista framför mig. Kanske inte blir någon träning imorgon heller :S Sen känns det säkert tyngre för att man är seg efter resan också, borde nog sova ikapp lite. Ska nog slumra lite i soffan, var ändå inget skoj på tv nu. Eller jag skulle ju kunna kolla på en dokumentär om 500-kilos tjockisar men eftersom jag nyss ätit godis så avstår jag. Känner mig tillräckligt dålig utan att se hur man kan bli. :S Men i norge... där... där har jag inte råd med godis, det blir bra då ;)

Kollade lite gamla inlägg förut... Nya Astrid -Realistastrid är borta... Nu drömmer jag igen och hoppas... Typiskt... :( Men ganska trevligt ändå... :D Tänk om...

2 kommentarer:

David sa...

Vad är det du drömmer om egentligen? Sluta vara så gåtfull... ;)

Anonym sa...

Ja tänk om..