söndag 10 februari 2008

Motivation

Sitter och chattar lite med SP och bad henne ge mig lite inspiration till vad jag kunde blogga om och hennes förslag var: Hur man motiverar sig själv att göra saker. Hmm... Då kollade jag mig omkring:

På bordet här i vardagsrummet står det disk från två dagar och godispapper ligger och väntar på att bli kastat. Kollar man på skrivbordet till höger ligger det lite böcker/serier som jag inte ens plockat ur förpackningen för att plocka ur räkningen som ska betalas. Där har vi även lite mer disk och lite mer skräp. Dammsamlingen som finns i min lägenhet är en av Linköpings största... Bötesboken ligger och väntar på att bli påfylld med pengar men indrivaren är för slö. Köket: Disk disk och vid Esses plats är det "lagom" stökigt... Kattlådan borde tömmas... I sovrummet är det en blandning av tvätt som hänger på tork (har hängt en vecka men jag vet inte om det är torrt riktigt än ;) ), sånt som ska i tvätten och sen min väska från Tallin som inte är uppackad än... Sen är jag på sista paret linser men har inte orkat beställa nya, borde fixa lite praktiska saker inför flytten så som eftersändning och sånt... Restaurangchansen ligger här och väntar på att bli utdelade...

Ledsen SP men jag är nog inte rätt person... ;)

Inga kommentarer: