söndag 17 februari 2008

Formen i botten

Starta med att vara i ditt livs sämsta form, missa sen träningarna helt i tre veckor, sitt med på en match på bänken och var med på säsongens slöaste match som du inte ens blir trött av trots din värdelösa form... Efter detta ska du spela match med bara två lines (till skillnad mot de tre ni spelat med hela säsongen) mot ett av de bättre lagen. Pust, flås och stånk... Då vet du hur hårt jag hade det idag. Blö... Så man skäms mot lagkamraterna när man är så ruttet tränad. Tyckte trots detta att det gick rätt bra idag. Tanken finns med i alla fall. Aja, inte långt kvar nu... DM på torsdag och sista matchen jag kan vara med på om en vecka. Slog i knät på matchen rätt ordentligt dock, hoppas att det ska gå och träna imorgon, annars får jag väl fortsätta med mina divafasoner och skippa träningarna ;)

Borde ta och fixa med min cykel nu men jag ids inte... Borde dona inför flytten också men ids inte det heller... Ska nog sova lite i soffan så kanske motivationen kommer... Hmm... Tror jag ens själv på det där? :S Nej men jag gillar att skjuta upp saker :D

Kollar på Torkel i knipa nu, tips från Camillass... Börjar tro att vår smak inte är så lika... Men så är vi ju bakar också ;) Några roliga skämt men fasligt skum film... Hmm... kanske tycker annorlunda när jag sett klart...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Haha ber om ursäkt för snedsteget.. Men det kommer ju iaf några roliga poänger i slutÄNDAN =P

Ass sa...

Du är förlåten just för att du är så tråkig ;)