måndag 27 januari 2014

London, Del 8 - Marknad

Vandrade längst med Themsen och passerade en julmarknad som gav mig tysklandsvibbar.


Otur att jag inte visste om att vi skulle passera en sådan, för Michelle har ju lärt mig hur man ska göra. Man ska äta! Man ska alltså inte gå på marknad mätt som jag nu gjorde :( Här är en av anledningarna:


Det blev varken äta karamell eller åka karusell :( Men jag fröjdades ändå hela dagen uti London :P Eller hur går den där låten? ;)


Trots den mätta magen kunde varken jag eller Elis låta bli att handla när vi kom till det här marknadsståndet!


Nomnomnomnom!


Kul att sätta upp det här varje dag...


Slugt att ha en mobil restaurang! Ja, fast denna var nog inte så mobil längre är klart...


Ett fullklottrat skateområde passade vi också och lyckades fånga ett gäng gissningsvis strax instagrammande flickor.


Det är förövrigt skogsgrön jacka till svarta leggings och sneakers som gäller nu...  Putmunnen redo! Gillar fotföringen på hon som tar kort :)


Jaha, vart ska vi nu då? Ja, vi var ordentligt turistiga med karta och allt!


Kärlekslås fanns även i denna stad. Verkar ha blivit fasligt populärt...


Hittade även en skadeboardkyrkogård där man även kunde bli av med sina gamla skor... Fick även höra att när ett par skor är uppkastade sådär så ska det visst betyda att man kan köpa knark där. Det fick mig fasligt fundersam eftersom det hänger en drös med skor över vägen när man passerar Hjortkvarn... Har glassbaren och transport en massiv knarkhandel? ;)


Trucksen är slut, måste köpa nya... 

Inga kommentarer: