onsdag 15 januari 2014

Gudmatte får jobba

Under tiden husse och matte var ute och kikade på hus fick jag ta hand om den hemska besten Bob-Winston! Ja ni ser ju hur läskig han ser ut! ;)


Nu är han ju dock inte det minsta elak :) Lite klumpig ibland bara... Inte helt koll på alla kroppsdelar...

Väldigt hungrig också... När jag skulle äta mina tacorester la han sig nere vid fötterna och la tassen på min fot så att jag inte skulle glömma honom (i alla fall kändes det som så). Du ger väl mig några rester sen?


Vi hade i alla fall väldigt trevligt ihop även om det här med att gå i koppel inte riktigt går helt smärtfritt...

Ja och man får vara snabb om han helt plötsligt går från att ligga bredvid och mysa till att springa iväg "utan anledning". Då kommer nämligen strax en odör som inte är att leka med :S

Inga kommentarer: