onsdag 15 januari 2014

Förbannelsen är bruten!

I den 39de omgången kom den tillslut! Den första 3-poängaren med mig i hallen! Hurra :D

Att den dessutom kom mot Leksand gjorde mig ju inte direkt ledsen... Alltid trevligt med vinst i släktfejden, även om Leksand leder med 3-1 i matcher i år.

Tidigare har jag försökt göra allt rätt inför matcherna, alltså följa alla skrockfulla rutiner inför match. Inför denna gjorde jag istället en del generalfel.

Jag skrev och var kaxig i sociala medier inför matchen (det brukar aldrig sluta väl). Jag sa att vi i Värmland äter Leksand till frukost så eftermiddagsmatchen skulle med andra ord inte vara några problem...


Dessutom tog jag ingen korv i hallen. Istället blev det godis! Helt galet...


Ja ni ser, ett under att de tar en trea :P

Fasligt skön seger i alla fall :)

Inga kommentarer: