fredag 3 januari 2014

Den vägen som jag åker på...

Hann i alla fall vara hemma i Karlstad i 38 timmar innan jag begav mig iväg igen. På de timmarna hann jag både med att jobba i 3 minuter (värt att åka tillbaka för?), fika (varför bryta trenden redan nu) med ett gäng kompisar (förövrigt kan killar bubbla minst lika mycket som tjejer) och kolla på junior-vm i hockey (final nästa?).

Men sen tog jag och Cosby oss åter till Närke. Roadtripmusik är viktigt och jumper är en riktigt gammal favorit :)


Började med ett stopp i Örebro för att träffa en gammal kompis som jag inte träffat på pinsamma 13 år :$ Det kändes dock inte som 13 år och vi pratade på som bara den :) Mycket trevligt! Nöjd att jag fick tummen ur och hälsade på! Att det ska vara så jäkla svårt ibland...

Sen har jag sovit på mors soffa med Esse på bröstet. Precis vad jag behövde! Nu har jag krafter för att orka med resten av jullovet. På söndag avslutar jag stort med The Happy Hippo Family-konsert på Satin. Bra avslut på lovet :)

Inga kommentarer: