onsdag 31 juli 2013

Bryngfjordsbacken

Efter en heldag hemma med tvättmaskin och dammsugare (man borde inte behöva dona med sånt på semestern förövrigt) begav jag och Elis oss iväg på en fototur. Hade egentligen tänkt att fånga solnedgången fint vid något vatten, men klockan blev för mycket. Istället fick vi bege oss till en höjd för att få en chans att i alla fall få med lite sol. Valet föll på bryngfjordsbacken, en slalombacke i närheten.


Pust och flås... Klättra klättra...

Det var ganska svårfotat, i alla fall om man ville få med den röda ton som solen skapade.


Blev inte helt bra, men men, det vore ju ett ganska tråkigt inlägg om ni inte fick några bilder alls att titta på, så jag bjuder på några ändå :)


Elis på jakt efter den perfekta bilden.


Jag kan i alla fall säga att jag efter den här turen inte alls saknar försäsong med backträning :) Men jag får väl även erkänna att jag skulle behöva det... :S

Inga kommentarer: