tisdag 9 juli 2013

Hur man inte sätter upp ett tält

Midsommar kunde inte ha börjat på ett bättre sätt! Ja inte bara det att solen sken och jag fått magen full av mammas mat, nej utan när jag står och plockar upp det sista ur bilen så hör jag en välbekant låt: Vengaboys - Boom boom boom boom. Jag tänker: Fasen vad kul att Lovva skojar till det och åker in till Michelles låt/midsommarlåt :) Sen tittar jag upp en gång till. Vänta nu!? Det ÄR ju Michelle i bilen! :D Vilket jäkla skoj hon fick till :) Hon hade ju sagt att hon var tvungen att åka iväg på bröllop och inte kunde komma hem till Sverige. Ingen förväntade sig den överraskningen :)


Efter att ha hoppat och studsat och varit överlyckliga över det oväntade besöket var det dags att hjälpa Michelle med tältet innan myggen och knotten blev alltför jobbiga. Det gick dock inte så bra för oss... Såg inte alla pinnar där i mörkret...


Så det blev lite slappt... Men efter att ha tagit fel pinnar några gånger till fick vi i alla fall ihop det. Risken är dock att jag blev av med min titel som tältgeneral...


2 kommentarer:

Michelle sa...

Hahaha! Jag har nog aldrig satt upp ett tält så dåligt...

Ass sa...

Vi var ju inte ens så stökiga!!! :S

Kanske för ostökiga?! :)