torsdag 18 juli 2013

Putte i parken

Efter Bråvalla blev jag ordentligt sjuk :S Feber, snor och hosta. Inget vidare :S Jag missade till och med första dagen på Putte i parken. Orkade bara inte :S Tur att jag hade sett lite Johnossi på Bråvalla i alla fall så det inte kändes alltför illa :)

Torsdagen gjorde jag ett försök och gick ner till parken för att se Hardcore Superstars. Tråkigt nog så var inte ljudet något bra :S Jag och Tobbe tänkte då att vi lika gärna kunde vara i ölserveringen och lyssna lite på avstånd. Men nej, vi fick inte komma in, för det var fullt! :-O Ja nu ser ju här nedan hur fullt det var...


Tydligen så fick det bara vara 50 personer där samtidigt... Bra bar?!? :S

Bättre bar var det hos Tobbe dagen efter :) Christer Pettersson för hela slanten! :D


Glada i hågen blev det sedan en kort tur (för mig som var så sliten) för att se The Sounds. Gillade inte helt att hon (Maja) spottade så mycket och kastade fimpar ut i publiken, men i övrigt var det en bra spelning :) Kroppen ville dock inte vara med mer så det blev inget mer band den dagen heller.

Att jag gick hem och vilade var bland annat för att jag ville vara pigg dagen efter då det var dags för Puttes höjdpunkt: Scooter :) Fick besök av Jesper och vi laddade upp med minttu :) Saknade Pingo lite så klart som man alltid gör när man dricker minttu :).


Hamnade på en förfest där det var mycket hud... För mycket hud?! Kanske...


Sen blev det stökigt (jag nämnde väl minttun?) så mina scenbilder på Scooter såg mest ut så här :P


Hade fasligt skoj i alla fall! :D Tog lång tid att ta sig hemåt... Ja och värst var att trots att jag frågat i stort sett alla jag såg/hade i telefonboken så var det ingen som visste vad fisken kostade :(

Inga kommentarer: