onsdag 3 juli 2013

Håkan Loob ringer

Låg och sov på soffan igår och försökte sova bort alla krämpor. Telefonen ringer och jag svarar yrvaket på det okända Karlstadnumret.

-Hejsan, det är Håkan Loob!
-Ehh, hej?!
Jag hinner tänka hur mycket som helst här! Vem är det som ringer och skojar med mig? Fast det låter ju som Håkan Loob.... Vad fasen vill Håkan Loob mig? Ska jag få något ärofyllt specialuppdrag för Färjestad? Vill han återuppleva gamla minnen och prata om den där gången han delade ut SM-guldet i studentinnebandy åt oss?


-Jag ville bara tacka för den gångna säsongen.
-Jaha, varså...
Innan jag hinner prata klart börjar Håkan babbla vidare om säsongskort bla bla bla och det är pinsamt nog först då jag inser att det är en inspelning :$

Så kan det gå när man är yrvaken :)

2 kommentarer:

Michelle sa...

Haha! Fantastiskt! Undrar om dom spelar in för att få höra hur många som börjar prata med honom =D

Ass sa...

Det borde de verkligen göra och klippa ihop några roliga :D