söndag 21 juli 2013

Bye bye Camillass

Efter dagen på Skutberget var det dags för Camillas avskedsfest. För att hinna komma i stämning till det gjorde jag en liten minttugrogg hemma och kollade lite på damernas em-match.


Packade iordning en Pålsbodakasse och begav mig iväg mot Gubbholmen.


Jag hade redan missat ett gäng med tävlingar men kunde nu börja vara med. Frågesporten lyckades jag till och med vinna :) Hurra!

Myggen var för påflugna så vi förflyttade oss till Linda istället.

Bålskål! Bokstavligt... :P


Sen skulle det tävlas mer! Med ballonger...


En ballong fäst i varje fot. Sen skulle man jaga varandra och försöka trampa sönder varandras ballonger :) Kaos!


En skitsport tydligen... Hmpf...

Inne hos Linda märkte jag en märklig sak. Under vardagsrumsbordet hade hon en stekpanna stod... Med en nylonstrumpa i...


Jag misstänker starkt att hon kommer att försöka råna någon bank med en stekpanna i framtiden! ;)

Så var det dags för korvfest! Men inte sådana som jag är van vid... Nej nu skulle korven vara fast i ett snöre...


Snöret runt midjan och korven bak - Jag var redo! Här skulle det ätas korv!


Oj vad jag gungade för att få upp korven till munnen!


Det gick inte bara bra...


Nära, men inte nära nog :(


Camilla körde som bara fasen!


En av de få som faktiskt lyckades :)


Kul med lekar även om jag inte var bra på något förutom frågesporten :)

Så surrade vi lite innan jag begav mig hemåt. För en gångs skull lyckades jag gå helt rätt på Norrstrand! Fasen, precis när jag har lärt mig hitta så flyttar hon :(

Inga kommentarer: