torsdag 22 oktober 2009

Veckorutin

Tänkte igenom mina veckor och insåg till stor fasa att jag har skaffat mig en egen veckorutin :-O Jag som ska vara så spontan och fri... Hmpf... Kanske jag borde göra något helt otippat imorgon!?

Måndag: Jobba, Sova middag flera timmar -fortfarande sliten efter helgen, Vara vaken sent efter det eftersom jag inte längre är trött.
Tisdag: Leta reda på mina serier, Jobba, Se två serier, Träna, Se en serie, Duscha, Lägga mig alltför sent
Onsdag: Snooza länge, Skratta åt min "jag la mig med blött hår"-frisyr, Jobba, Tvätta -men börja så pass sent att jag blir uppe riktigt sent
Torsdag: Vakna, Hata Torsdagen, Jobba, Hata torsdagen, Tvinga mig själv till gymmet för att jag inte kommer idas i helgen, Hata torsdagen, Surslösurfa och försöka hitta roliga sidor som gör att jag inte tänker på att det är torsdag, Lägga mig tidigt så det blir fredag någon gång!
Fredag: Jobba, Käka tacos, Kolla tv/film, Somna i soffan
Lördag: Vakna upp vid2, Lägga mig i sängen istället, Vakna kl 8, Soffläge, Bli full, Däcka sent
Söndag: Vakna kl 8, Vara bakis, Ha ångest, Soffläge, Få söndagsångest utöver gårdagensångesten, Inte kunna somna pga ångesten

Thats my life... Varför går jag inte och lägger mig?

MEN denna veckan har några korrigeringar
Torsdag: Match istället för gym
Fredag: Sverigetripp efter jobbet istället för det vanliga fredagsmyset
Lördag och Söndag: Kolla innebandy som tillägg

Det blir ett bra slut på den här veckan tror jag :)

Inga kommentarer: