måndag 5 oktober 2009

Vandraren

*Vandraren har ingenstans att gå, när han kommit framtill vää-äggen*

Hur är du när du pratar i telefon? Själv är jag en vandrare: alltså, jag traskar runt i huset -fram och tillbaka, fram och tillbaka... Går på lina/mattkant, räknar stegkombinationer, om det inte är enfärgat golv så går jag i olika mönster... Pratar jag om något som engagerar mig så går jag fortare...

Om jag mot förmodan skulle ligga i sängen eller soffan och prata så åker fötterna snabbt upp mot väggen och traskar runt där -mot plankorna...

Varför kan jag inte vara still när jag pratar i telefon?

Låten fick mig att tänka på en gammal klassiker :D Är det bara mina smilband som drar upp sig till öronen? :D

2 kommentarer:

Jocke sa...

Är vi släkt? ;-P

Ass sa...

Ganska säker på det :P

Kommer nog inte få tillbaka på depositionen för att jag har trampat ner golvet så mycket ;)