tisdag 6 oktober 2009

30 000 :)

Weehuu!!! Över 30 000 besök :) Kul! :)

Okej... Det är över ganska lång tid då... Men jag har en trogen skara läsare i alla fall :) Tror jag ska ta och fira med lite glass och chokladsås minsann... Mmm...

Mycket mer nöjd efter dagens träning än efter förra veckans match. Så här ska det se ut:
Röda kinder och svettlockigt hår

Trots att jag förra veckan gjorde en bra match och idag var tämligen kass så var det ändå roligare idag.

Men man är inte så vacker under innebandysäsongen direkt... Benen är blåprickiga och fötterna... Fy... Fötterna... Vi stannar där för alla känsliga läsare ;)

Nu har det hänt! :-O Ingången är flyttad!!! Se bara:

Tidigare ingång

Tidigare trapp

Ny ingång

Ny trapp :S

Hmm... Ja som ni ser har jag lite svårt att komma in för stunden. En soptunna och några plankor får fungera som trapp just nu...

Tyvärr så stod det uppe utan vägg lite väl länge idag -så alla mina blommor ser tämligen döende ut och jag har fått elda som en tok för att få upp värmen igen. Men men... Det är det väl värt att få ingången till rätt rum :)

Nu: Glassfirande och veckans serietittande -I like it!

1 kommentar:

Terese sa...

Jippi säger och stor grattis!