tisdag 27 oktober 2009

Välkommen

Hur en bror får lillasyster att känna sig välkommen:

"Skaru ha någe kaffe eller något annat besvärligt?"
-Ja tack svarade jag självklart då (mest för att jävlas ;) )

Men ut kommer han sen med kaffe bara till sig själv...

Efter att jag hämtat mitt egna kaffe är han ute i köket igen:
"Va?! Har du öppnat mjölken också! Nu tar den ju slut!"

Han fortsätter:
"Jaha, ska du ha nån jävla kaka också eller?!?"

Senare när jag ska visa en länk på youtube kommer sonen med kommentaren:
"Ska jag hjälpa tant med att hitta internet"

Tur att det inte är så illa som det låter :D

Hockey kollade vi på i alla fall, FBK-Frölunda -Okej match, men domaren imponerade inte direkt...

Nu blir det soffan hos mor -är helt under isen idag... Hosta, halsont och feber :( Jag har inte tid/ork/lust att vara sjuk!!! Baaaaaaaah...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag kan ana vilken bror du pratar om och framförallt vilken sonen är som knäppte den kommentaren;-P Inte för att jag känner någon av dem, men jag tror ändå jag vet...


/Mor till sonen :-P

Ass sa...

Jag tror du tolkat det hela helt rätt :P