söndag 11 oktober 2009

Nu blev det stressigt

Häromdagen började det: Nyårsplanerandet! Snokade på facebook och såg frågan: "Vad ska vi göra på nyår?" Seriöst! Det är oktober!!! Min förra nyår planerade jag samma dag...

Okej, jag kanske är lite extra dålig på att planera... Jag vill ju göra det jag känner för just för stunden och säger därför alltid "kanske" istället för "ja". Planerar man in saker så kommer det alltid upp roligare alternativ senare... Egoist -Javisst! (Jag vet att det är skitjobbigt med en sån kompis -förlåt! :S )

I veckan har jag dock varit otroligt duktig och planerat in ett Linköpingbesök! Flera veckor i förväg... Det tog emot men nu står det i kalendern...

MEN...

Redan nu, så nära detta enorma planeringskliv måste jag ta och planera igen :S Har ju tänkt mig till gurkstaden för släktbesök och innebandy vm -men så kommer det en in flames konsert samma helg och biljetter borde bokas :S

"Nu blev det stressigt... "

Så nu känner jag att jag skiter i båda istället så slipper jag bestämma mig... Händer säkert något annat skoj då ändå som inte kräver planering :P

Inga kommentarer: