söndag 18 oktober 2009

Helgen i bilder

Berra och Karina har ju redan rapporterat vad jag haft för mig -men Karina har även försett mig med bilder (stort tack!) så här kan ni se dom :)

Gillar verkligen denna:

Hur har jag benen? Är jag kissnödig?

Sliten efter gårdagens holabado skulle vi idag beta av det sista på listan: En tur i Bökeskogen. Vackert det med men kanske inte helt det min kropp var sugen på... :P Den uppskattade dock skogsfikan :)

Nu är det tomt här hemma och så mycket söndag det kan vara... På gott och ont...

Mycket trevligt med besök i alla fall! Mer besök till mig! Min dörr är alltid öppen! Ja, och faktiskt, jag behöver inte vänta länge -imorgon kommer ju Claes :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Eller så gör du en så snabb vändning så att inte ens dina ben hinner med :)

Ass sa...

Jag måste vara grymt snabb!!!