tisdag 13 oktober 2009

No more redbull

Idag kom det fram en man till mig och sa: "Tack för senast"

Jag kollar på honom... Försöker placera honom, och visst -jag har mött honom förr, men jag har ingen aning om vad han snackar om... Troligen har jag träffat honom ute och pratat... Jag pratar ju med alla då... Jag är också bästa kompis med alla och lyssnar så otroligt intresserad... Tror faktiskt jag kan framstå som trevlig till och med ;)

Men men det står alltså klart... Jag inför nu redbullförbud igen :S Tråkigt men behövligt, jag kan ju tydligen inte hantera det...

Andra har problem med spriten, jag har det med redbullen...

Fått fortkörningsböter förövrigt -eller jag vet inte helt om det är en bot för att jag kört utan (norskt) körkort... Polisen är sur på mig i alla fall... Fan... Aja, jag ville ändå göra av med lite onödiga pengar...

3 kommentarer:

Emil sa...

Ingen kan hantera RedBull. Förbud åt alla! WORD!

Ass sa...

Du har även is-te förbud ;)

Emil sa...

Hahaha, bara långa is te! :)