lördag 3 oktober 2009

Sick*2

Febern ger sig inte -snarare går den åt andra hållet :( Som om inte det vore nog så har jag nu även blivit homesick :(

Det trillar in (visserligen mycket uppskattade) sms från festen i Linköping som jag borde varit på i idag... Önskar ju att man var där istället för illaluktande i soffan... :S Jag vill hänga med mina kompisar! Spela innebandy på dagen och dricka redbullsgroggar på kvällen... Typiskt...

Okej, blir väl extra hemkär nu när jag legat i soffan sen i går kväll, inte gjort ett skit och inte mår hundra -då är väl gräset grönare på andra sidan... Men det var faktiskt ett tag sen jag var hemma nu... Men vart tar alla helger vägen?!

Aja, fokus på annat: Säsongspremiär på kaminen idag -varmt och gött! :) Undrar om man kan önska sig ved i förskott till sin födelsedag... *hint hint*

Inga lottomiljoner idag heller förövrigt... 8 veckor kvar...

Nej... Om man skulle ta en film till kanske... :D

Inga kommentarer: