måndag 26 oktober 2009

Vältränad

Då har man klarat av ett "riktigt" innebandypass :) Tyvärr höll förra veckans formsvacka i sig på spelet :S Men det gör bara att jag vill göra bättre på onsdag! Men lite frustrerande är det när det går så här ruttet... :(

Lite skillnad på träning förövrigt...

LIB:
-Halvmånen med armhävnings- och situpsstraff om du missar mål (har ni föresten sett vilka armmuskler jag har fått på senare tid? ;) )
-Matchspel

IBF:
-Löpning
-Cirkelträning (alltså fys)
-Några uppvärmningsövningar för målvakterna
-Några andra övningar
-Matchspel
-Intervaller
-Nedjoggning

Jag saknar vettiga träningar... Även om det var lite väl mycket fys idag för min smak :S Jag var så sugen på att köra övningar att allt annat bara kändes tråkigt :P

Nu sitter jag och har det så "mysigt" med Lisa: Vi säger ingenting. TV:n står på men ingen tittar. Vi sitter med varsin dator i knät och surfar. Men faktiskt: Det är väldigt skönt att "bara vara". Skönt med sällskapet på något sätt...

Eller nej förlåt -Nu krossade jag alla killars fantasier. Självklart så har vi som alltid kuddkrig i sängen... ;)

Klara... Färdiga...

GÅ!!!

Jag vinner så klart ;)

4 kommentarer:

Emil sa...

Ni har för mycket kläder. Punkt slut.

Ass sa...

Hehe :) Fick anpassa lite då det kan vara barn som läser ;)

Emil sa...

Barn kan inte läsa! DAAAAH!

Ass sa...

Men de kan titta på bilderna?!? :P