fredag 9 oktober 2009

Fredagspils

Inget fredagsmys idag :S Men istället:

"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredags"-piiiiils! :)

Aja, jag ska väl jobba några timmar först då, men sen... :) After work på jobbet med mat, dryck och en och annan tävling skulle jag tro. Fotbollsfest imorgon också... Dessutom ska jag försöka jobba lite -Slitsam helg -men rolig :)

Carro kom på besök igår så nu har jag sällskap hela helgen :) Leverpastej hade hon med sig också så nu sitter jag och gottar mig med en leverpastejssmörgås :)

Oj så många smilgubbar det blir... :-O Men, men -är man på bra humör så är man! :)

Ja just, ni kanske funderar över snickaren: Fortfarande halv fondvägg -men jag har fått både yttervägg och trappsteg :) (Får försöka hitta det positiva)

Känner att det är dags för dagens låt! Det får bli en som nästintill aldrig får bra respons när jag spelar den :( (Vanliga kommentarer: "Va fan är det här" "Är det Astrid som har valt nu eller??") Men hos mig kvalar den självklart in! Lillasyster - Hårdrock

Nej dags att bege sig iväg och ha precis lika skoj som förra gången carro var här :D