torsdag 1 januari 2009

Jag lovar...

...att sluta skicka onödiga fyllesms och ringa idiotiska fyllesamtal

...att inte bli så full så att jag gör ovanstående

...att äta bättre och mer varierad kost

...inget mer för någon måtta får det vara ;) 

Igår då: Fortfarande planlös vid halv fem men då fick jag i alla fall tag i grabbarna grus (Jocke, Robin, Pierre) och vi drog iväg till Pålsboda. Först blev det dock en kissepaus från bron i Svennevad med byxorna nere vid fotknölarna och rumpan viftandes för bilen som körde förbi. Jag var endast åskådare dock :P 

Vi åkte hem till Berra och Karina för lite uppvärmning med Larssons. Sen blev det en himla rundspringning: Vidare på en källarfest (med bra dunk och allsång) men när de andra sen skulle vidare till Sköllersta gick jag tillbaka till Berra och Karina och firade med dom och Mats istället. Så härjade vi där ett tag innan vi gick vidare till Mats för 12-slaget. Dock gick vi via en annan fest som vi våldsgästade. På hemvägen sen försökte vi gå dit igen men de hade gett upp då (som tur var)... 

Hade det i alla fall mycket trevligt :) Man behöver inte planera för det :P 

Dagens kris: Mamma har inte 3an så jag kan inte se Ivanhoe :( :( :(

Inga kommentarer: