torsdag 22 januari 2009

Ass

Fick spela! -Trots att det är torsdag ;) 
Forward dessutom! -Trots att det är torsdag... :P 

Tror vi vann med 2-6 eller något. Härlig serie vi spelar i... Motståndarna hade ingen avbytare och de var ansvariga för sek men hade ingen som kunde sitta -så vi körde utan sek :D Haha... ja vad säger man... :) Vi förde protokoll på bänken istället vilket resulterade i att vi inte fick med alla mål :S 

Vi spelade väl runt hyffsat mycket och brände en hel del nu med (satt väl i från träningen) :S Men en assist fick jag till i alla fall :D 

Motståndarna kunde väldigt lite regler för att vara nästan bara svenskar, så jag kanske "råkade" fråga om de inte skulle hem och läsa på reglerna till nästa match... Det uppskattades helt oväntat inte... :P 

Inte så trött efter den här matchen heller :( Skoj att spela mest för att ha kul men nog saknar jag riktiga matcher också. Matcher när det smäller ordentligt (men hyffsat schysst och med riktigt domare som kan döma om det inte är schysst), man får slita arslet av sig, springa ordentligt... Håller jag på så här kan jag ju inte äta choklad med gott samvete och det var väl därför jag tränade?! ;) 

Nu blir det en serietrippel innan sängläge - OTH (nytt), L word (nytt) och sen Gossip girl (har börjat kolla på den från början)

Inga kommentarer: