måndag 19 januari 2009

Framtiden

(Ja jag vet att jag redan bloggat massar idag, men va fäen! Jag bloggar hur många gånger jag vill :P )

Är på bättre humör nu :) Nu är det fokus på roliga saker i framtiden som gäller!!! 

Nästa vecka ska vi till Tall... ehhh... Wars.. äh... Polen? Äh, skitsam! Vi ska på kickoff! Tallin, Riga -whatever! Det är sällskapet som räknas! Iväg med jobbet och jag ska få bo med Lisa :D Trodde inte att vi skulle få det med tanke på att vi inte jobbar på samma kontor längre, men vi fick som önskat. Hur skulle det annars gått?!? :-O

Nu har vi i alla fall planerat lite: Bikinin och bubbelskum ska med! 3 ljus men ingen kondom :P Vi ska ha skumparty i badkaret som förfest! Förstå så skoj! Katastrof om inte hotellrummet har badkar... Då gråter jag nog en skvätt...

Högtalare är viktigt att ha med sig så man kan få lite festkänsla. Viktigt att prioritera vad som ska packas ner på en kickoff hoppas jag att ni förstår. Bikini och högtalare -prio 1! :D

Vecka 6 ska jag till Sverige för enbart roligheter! Match (hoppas jag) + Fest + Hämta hem Esse. Trött på måndagen sen -skulle tro det! 

Vecka 9 ska jag antingen ner till skånelandet och stöka med bror+morgan+toppe eller på kurs/fest med jobbet. Oavsett -Det kommer bli en bra helg :) 

Vecka 11 blir det Stockholm och fest med Stalinister. Ser verkligen fram emot det! Jag ska få dricka redbullgroggar har Emil lovat -Duracellstudsbollastrid -here she comes! 

Sist men inte minst: Midsommar!
(Åh nu kommer jag få skäll... Skämmes... Men det blir inte breven i år heller :S )
Sommerbandy i Stavern och det blir två lag som kommer hit och piskar upp lite norgerövar i innebandy -I like it! :) 

Se så mycket roligt det finns att se fram emot när man tänker efter!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Glömde att kommentera detta igår..

Men va rolig du är :D

Bikinin ska med till Tallin!! ;)