fredag 16 januari 2009

Högklassig innebandy

Min rubrik är ironisk...

Jag har varit och dömt en företagsinnebandycup och herregud... Ja :D Jag har i alla fall skrattat :D Nickar, höga sparkar, golfsvingar -you name it! Dessutom så fick de ha hög klubba till midjan... Livsfarligt! 

Men det roligaste av allt var att jag fick se en riktig hockeyfrilla! Alltså ingen sån där "poppig" sak som var poppis för några år sen utan en riktig fluffig och krullig hederlig hockeyfrilla ala Magnus -89 :D Vad säger frisören när han önskar sig denna hockeyfrilla? Hmm, han går nog inte till frisör föresten... 

Gick plus ikväll dock: En t-shirt och ett nyckelband! Inte illa ;) 

Förövrigt har det blivit vinter igen... 

Nu ska jag städa... Vilken fredag som sagt ;) 

3 kommentarer:

holmudd sa...

menar du att du tillhör den ironiska generationen??

Michelle sa...

Haha låter lite som när vi kör "kärringgympa" på måndagar i Gympasalen!=D inga regler vi kör tills vi inte orkar prata mera!=D haha

Ass sa...

Holmudd -Jag? Nejdå... ;)

Michelle -Hoppas ingen där har hockeyfrilla i alla fall :S