lördag 3 januari 2009

Skogsluff

Mors lilla Astrid i skogen gick, rosor på kinden och snöfall i blick... 

Japp, just varit hurtig och varit på skogstur med Bettan och Spike (syster+hund). Dock så jagade jägarna med sina hundar ut oss ur skogen så det blev mer "öppna fält"-promenad. Skönt ändå! Kanske mest skönt när man fick komma in :P

Idag blir det lite dataspel senare. Har lovat Jocke och Michelle att klara av någon musikbana åt dom som jag klarat för några år sen. Får se hur det kan tänkas gå, om jag fortfarande har känslan ;) Ja sen ska jag försöka träffa Kim en sväng också. Fullt upp!

På tal om musik så är jag sugen på att köpa en keyboard/synth -något att plinka på. Jag vill inte glömma bort helt hur man spelar ju! :S 

Nu står maten på bordet så det är väl bara att äta igen ;) :S

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Är det något fel på elpiano??? :D

Ass sa...

Det går bra det också :P Är det det som du ska köpa? ;)