lördag 3 januari 2009

Nu vänder det!

Så där ja! Nu kom vändningen! Vill jag i alla fall tro ;) 

Lisa kom med den underbara idén att följa med till Larvik nästa vecka :D :D :D Gissa om jag blev glad! Nu får hon inte banga! :) Men faktiskt så passar det ju perfekt eftersom jag ska tillbaka till Sverige nästa helg. Så får vi lite Astrid-Lisa-time -har varit lite dåligt med det under ledigheten faktiskt. 

Dessutom slipper jag då åka med mors bil ;) 

Sen så har jag fått förfrågan om att spela match med IBF på lördag :D Jättekul! Klart jag ställer upp nu när det passar så bra! Hoppas bara att jag inte gör bort mig nu :S Det ska i alla fall bli superskoj! 

Utöver detta så klarade jag Pettson och Findus banan ;) 

Ja ni märker ju att allt bara flyter nu... Weehuu!!! :D

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag är på innelistan :D

Anonym sa...

Skitskoj att spela ihop på lördag!

Michelle sa...

Pettson och Findus är ju hur bra som helst! haha kanske också ska skaffa mej en inne och ute lista? hmm

Ass sa...

Lisa -Kommer man på en så bra idé så hamnar man där ;)

Anna -Det ska bli skitskoj! Var ju ett tag sen... Nervös!!! :S

Michelle -Försök blogga ordentligt istället :P

Michelle sa...

Jag gör ju det!:D eller har gjort iallafall 2 dagar:P haha:D jag måste säga att jag är på god väg att bli perfekt!:D haha