måndag 19 januari 2009

Lyfta skrot

Att gymma är såååå tråkigt! Att gymma själv är ännu tråkigare! :( Blöö... 

Genomled dock 40 minuter idag men jag tycker inte det känns som att jag har tränat när jag inte pustar och flåsar och nästan storknar efteråt, som jag ofta gör när jag spelat innebandy. Nu blir jag lite fesljummen av cyklingen och sen blir jag kall när jag håller på med övningarna. Dock har jag ju träningsvärk efteråt så nog känns det att jag har tränat (dagen efter). Just nu känns det dock bara som "Jaha -var det allt? Så jobbigt, nu måste jag duscha innan jag ska lägga mig." 

Roligast idag var ändå två småtjejer som kommer in. Den ena bär med sig sin mobil överallt och smsar och har sig under hela "passet". Till sina träningskläder har hon (håll i er nu) lackskor! Alltså, blanka svarta lätta finskor! :-O Jag trodde jag skulle dö av skratt... Kompisen som bär ett par typ ballerinaskor korsade med mockasiner släpar runt på sin stickade kofta (!!! vem har det på träning liksom?) när de kör sin träning som består av att gå på löparbandet i ca 2 minuter, vila 1, gå 3, prata strunt och vila 2... sen sätta sig på roddmaskinerna... för att sen gå hem... Bra träning... Då kändes det i alla fall som att jag hade tränat ;) Allt är ju relativt :P

5 kommentarer:

Torbjörn sa...

Gymma är jättekul! :-) Fast det är mer roligt att träna tillsammans med någon...

Ass sa...

Tobbe -Brukar du också träna i lackskor?

Torbjörn sa...

Lackskor och kostym, lite stil måste man ha :-)

Ass sa...

Du har stavat ditt namn fel förövrigt ;) pp inte bb :D

Anonym sa...

Ja han har stavat helt fel..*s*