lördag 17 januari 2009

Snart miljonär

Så där ja (som Hasse skulle sagt)! Nu har jag tippat och spelat på Lotto så nu väntar jag bara på att pengarna ska rulla in! :D 

Den rätta lottoraden (norge) är idag: 

2, 7 -För att det är med i 27, dagen jag fyller
5, 15 -För att det är de nummer jag brukar få ha när inte 25 är ledigt/finns
11 -För att jag är född i november
25 -För att det är mitt nummer på planen
27 -För att det är dagen jag fyller

Alternativt går denna också bra: 

1, 8 -För att det ingår i 81, den finaste årgången
12 -För att julafton ligger i december och den gillar jag ju
13 -För att det är ett oturstal som kan ge mig tur
28 -För att jag fyller 28 i år 
32 -För att man inte kunde välja 42, som ju är svaret på allt, men det var ju nästan rätt
34 -För att jag råkade klicka på den av misstag, men då kunde jag ju inte ta bort den...

Jag lägger ner mycket tanke när jag spelar på lotto :P 

Tippningen gick mer bara på tokchans så där har jag inga motiveringar... Förutom att Man U alltid vinner när jag tippar :) Alltid tippning med hjärtat!

Annars då? Jo, jag har varit och tränat... Hurtigt va! :D Gym liksom... Helt min grej... Eller?!? :S Nu sitter jag i alla fall på subben (ja i alla fall med fötterna) och spelar skyhög musik och känner dunket genom kroppen -Så ska det va :D 

Inga kommentarer: