onsdag 7 januari 2009

Fokus: Positivt

Nu vill jag bara koppla bort jobbet -en del är bara sådana fullkomliga idioter så jag vet inte hur jag skulle kunna förklara detta för er... Suck... Nej -Fullt fokus på positiva saker istället:

Jag är spelklar för lördag!!! Det känns så otroligt roligt! :D Spela med massa gamla godingar! Ser verkligen fram emot detta! Oj så många utropstecken det blev...

Mer positivt då: Claes är här nu också :) Så ikväll blir det soffhäng och kanske man känner sig lite törstig då... Hihi...

Ännu mer positivt: Idag har jag premiär för mitt nya halsband jag fick i julklapp igår :D Det är så fint! Så nöjd! Kanske jag ska modeblogga om det en annan gång...

Lite negativt dock är att jag missade en träning igår :( Jag fick inte med mig att det blev träning -Snyft! Nu lär jag verkligen inte få spela match imorgon :( Men men... Positivt var det ju:

Jag ringde och hörde när jag skulle kunna komma hämta bilen och de sa fredag eller måndag -då snyftade jag lite och då gick det bra på lördag :D Perfekt!

Sen har jag klipptid bokad på söndag så jag ska bli fin!

Det går åt rätt håll nu alltså :) Jag är glad :)

2 kommentarer:

holmudd sa...

cry baby! ;(

fast hade det varit hos oss hade jag ju löst det så du hade fått hämta den på lördagen också! :-)

Ass sa...

Hehe, men där hade jag kanske inte ens behövt sätta på ledsnaminen ;)