lördag 24 januari 2009

Fröken gigantvad

Som sagt är det kickoff nästa vecka och "jag har inget att ha på mig!!!". Framförallt har jag ont om underdelar. Tänkte lösa det på ett enkelt sätt: Köpa stövlar så kan jag ha mina kortare "sommarbyxor" och utökar därmed mitt utbud av underdelar. Men efter att ha provat minst 30 par (jag skojar inte! jag var envis idag...) så inser jag att jag har gigantiska vader. Inte ett enda par har jag kunnat stänga :( Det är fasen inte roligt!!! :(

En shoppingtur för mig är antingen svart eller vit. Antingen hittar jag massa jag vill ha och shoppar massvis -alternativt så hittar jag inget, inget passar och jag kommer hem med brutalt ruttet humör. Det var efter stövelprovningen upplagt för det sistnämnda alternativet...

Dock vände det efter detta! Jag hittade MIN jacka! Det stod ASTRID på! (Okej NU skojar jag, men det kändes så ;) ) En svart tygjacka som dock är alltför kall för att kunna ha nu... Eller?!? Lite kyla har väl ingen dött av?! :D 

Blev även ett par jeans som jag dock tror inte kommer bli några favoriter eftersom det var stretch och jag+stretch=häng. Men men, jag hoppas att de funkar en dag innan man måste tvätta dom så de blir tighta igen :) 

Sen blev det lite onödiga saker utöver detta: Halsduk, två halsband, toagrejer i reseformat, lite underkläder... Sånt där som man egentligen inte behöver... Men men... Ibland måste man shoppa lite ;)

Förövrigt är ju inte coca cola zero alls god :S Urk... Varför köpte jag ett 4pack? (jo för att jag råkade ta fel...)

Inga kommentarer: