onsdag 28 januari 2009

Warszawa

Stavar de verkligen så där? Ser lite lustigt ut... Hmm... Jag ska i alla fall dit för kickoff idag :) Vad ska hända då?

Drar efter lunch idag och väl framme på hotellet är det uppackning efterföljt av informationsmöte. Middag efter det och sen är man väl full... 

Torsdag är det möten, gruppsamtal och tjosan följt av middag på kvällen, och sen är man väl full...

Fredagen blir ganska lik torsdagen förutom att vi ska på något rosa polskt disco... Så man blir nog full igen...

Lördagen är ganska frivillig -tävlingar om man vill, dra runt på stan... Whatever... Lisa och jag ska ha skumparty ;) "Galamiddag" på kvällen och jag skulle tro att man blir full då med... 

Söndagen ligger man bakis -så länge man bara får- på rummet innan man sätter sig i receptionen för att invänta transport till flygplatsen. Högst troligt söndagsångest, ja och även fylleångest... 

Nu undrar jag bara HUR ska jag orka?!? :-O Aja -sova kan man göra när man blir gammal :P 

Inga kommentarer: