tisdag 30 december 2008

Pics

Nu har jag äntligen fått upp massa bilder från ledigheten! :D Julafton, skridskoåkning och fest! Kika här! :D

Men den viktigaste bilden lägger jag upp här och nu: 

Jag, Anton och Rasmus har nyss klarat Super Mario Bros 3 (för er som inte känner igen slutscenen ;) ). Fasen så grymma vi var! :D 

Nu "lanar" vi -eller i alla fall på så sätt att de lanar och jag sitter vid datorn :) Så nästan... 

Nyår? Hmm... fortfarande oplanerad... Blir nog med Jocke, vad han nu än hittar på :D 

Tidigare idag har jag lekt med Kim! Vi var pirater och hade "fina" pirathattar med namn på. Skattkarta hade vi också :D Tur att man har lite fantasi :P Vi gjorde även hattar till farmor och Esse men de verkade inte lika förtjusta...


4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Hälsa till Kim från mig :)

Anonym sa...

Tycker att "tjejfesten" var ovanligt rik på killar fast jag kanske ser fel ;)

Ass sa...

Jag är förvånad själv! Jag skulle på tjejfest med Kisaflickorna i alla fall, men det verkar som att tjejerna är lite manliga i Kisa :D

Lisa Eriksson sa...

De där respektivena kanman ju aldrig lita på.. Bara haka på så där :D