fredag 2 januari 2009

Imorgon... Då...

Jag tror det är dags att börja sitt nya liv... Imorgon... Då ska jag börja... Men inga nyårslöften dock, utan bara ett vanligt "ångest efter fylla och bakissvull"-löfte... ;) Skärpning! Imorgon...

Har nyss vunnit över mor i både yatzy, skip-bo och fia med knuff så nu är jag på bra humör :) Fast nu har jag lite hemlängtan faktiskt (även om jag har det riktigt bra här)... Mina saker... Min säng... Få lite vardag... Träna... Se om man kan få ordning på sitt liv kanske... Folket... Ja... Får se om jag kanske åker redan på lördag... Hmm, nja... Blir nog söndag ändå... Dumt att inte passa på när jag väl är här! Ser dock inte så där överdrivet mycket fram emot att åka med mammas bil då, men det får gå. Snällt att jag får låna den! Ja, så högst troligt blir det en tur till Sverige igen nästa helg, om vi inte löser det på något annat sätt... Undrar om jag kan lura med någon på resan så man slipper åka själv!?

Aja, nu blir det soffan med Kevin Costner :)

Inga kommentarer: