söndag 11 januari 2009

Röv

För att sammanfatta gårdagens matcher använder jag mig av den svenska varianten av mitt smeknamn. Röv! Två förluster!

Första matchen som var seriefinal mot Solfjäderna tyckte jag var orättvis, grrr!!! De fick med sig ett skitmål och vi hade inget flyt... Men det borde ha varit en skoj match att kolla på i alla fall för det var bra tempo och rätt bra rull i spelet från båda lagen. Jag var back och faktiskt så gick det riktigt bra! Jag är förvånad själv! Men det kändes mycket bra att jag inte gjorde bort mig i alla fall. Förlust med 2-0 men jag var inte inne på något så jag skyller allt på de andra backarna ;) Nejdå! :)

Andra matchen var med b-laget och var mot Mjölby. Inte heller de ett av mina favoritlag direkt. Fjompblondtofselaget... Där blev jag center istället och får väl erkänna att det kändes lite mer vilset. Jag har glömt hur man gör! Aja, jag gjorde inga misstag men jag gjorde inget bra heller. Förlust med 2-1 men det var så klart inte heller mitt fel ;)

Efter matcherna blev det en drink på BK och sen spel och pizza hos Jonas. Riktigt trevligt även om jag inte gillade spelen då :P

Nej nu måste jag skynda mig och göra mig snygg och packa innan frisören -hur ska jag göra denna gången?! :-O

Inga kommentarer: