onsdag 21 januari 2009

Industriback

Killar skjuter hårdare än tjejer... Jag har flera röda och blå märken över ben och faktiskt även mage (jag sa inte att de sköt bättre :P ) från igår. Vissa sved ordentligt faktiskt... Känns som att jag passar in på uttrycket "industriback" :P

Uff vad jag brände lägen igår :$ Men men, jag gjorde sista målet -då måste ju jag räknas som bäst nu... Ja, jag vann ju sist ;) Eller?!? :P 

Annars då: 

Fortfarande slött på jobbet... Man kan komma 9 och gå 16 utan problem och då har man slösurfat någon timme också -Det är inte superskoj faktiskt :S 

Vi försöker komma på namn till lagen på sommerbandy. Uppe för förslag är nu Kisa Dragons och Hjortkvarn Hillbillies. Har ni andra några andra förslag? 

Idag har jag ingen plan efter jobbet... Kanske jag ska jobba på ett sånt där vitt hjärta -Den vita färgen har jag absolut! 

Sist: Jag är så trött på det här med presidentskiftet i USA. Jag vill inte se massa farbröder med flint (det är faktiskt bara sådana som kallas in för att uttala sig om detta) sitta och prata om vilken show de sätter upp vid skiftet... Vaddå show? :S Det måste ju finnas roligare/viktigare nyheter än detta...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns helt klart intressantare saker. Typ navelludd...